Wednesday, June 4, 2014

Journal

Assalamualaikum.

We meet again in this cyber world. Hope everybody is doing fine.

Few months passed since I wrote my last entry. How time flies! Pejam celik saya dah berumur 46 tahun pd April lalu. Alhamdulillah, looking back...I think I have enough. ALLAH is generous enough to me. Cuma saya rasa saya masih belum cukup amal kebaikan utk saya bertemu dengan Tuhan sekalian alam. Masih byk dosa yang dilakukan setiap hari sama ada sedar atau tidak. Semoga Allah mengampuni dosa2 saya. Dan saya berharap segala makhluk juga memaafkan kesalahan2 saya.

So much about that, I think I would like to make this blog as my journal. I'm a forgetful person and lately my forgetfulness is becoming tremendous. Maybe by keeping journal it might help me somehow remembering what I've done to my life. And maybe it can also be beneficial to someone. Inshaa Allah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails