Thursday, November 13, 2014

Bosan?

Astaqfirullah3X. Saya pohon keampunan dari ALLAH.

Kadang-kala anak2 saya call. Especially Ery. Dia wajib call setiap minggu.
Saya x suruh pun
Tp dorang mmg suka call. Cakap lama2.
They just wonder;
Emak tak bosan ker duduk rumah?
Day in day out...
Since emak dah tak buat business, kata mereka.
Ntah...saya rasa x kut.
Ada jer benda yang saya boleh buat. Berlambak...
Nak buat dengan tak nak buat jer.
Maybe I have enough
Or maybe I just enjoy my own company.
I like silence
Sometimes I even off the TV for the whole day.
Boleh jer main internet,
Baca buku, quran atau tafsir atau solat
Atau buang2 habuk
Boleh baking kalau mood datang...
And if I wish to see people,
I'll go out.
Pergi usrah atau jumpa adik saya
Atau ajak kawan2 saya breakfast.
Kekadang pergi hantar cuci kereta dan shopping kat pasaraya.
Atau drive ke public library.
Even sometimes I'll accompany my husband if he 's on business trip.
Well...
That is my life at the moment.
Enjoy it...while it last :)
Bosan? I don't think so.

You cannot be lonely if you like the person you're alone with

 ~ Wayne W. Dyer

No comments:

Related Posts with Thumbnails