Thursday, November 10, 2011

Rasa cam menyesal pulak...

Esok 11.11.11...saya ada mendapat undangan utk majlis perkahwinan di Awana, Kijal. So, dah buat kat hotel tu mmg grand lah kut sbb yang kahwin tu anak sedara sorang menteri. Tak kisah lah kan bila tuan rumah tanya boleh datang atau tidak, so kita orang pun setuju lah. Bila kad undangan dah dapat dan nombor meja pun dah siap tertera kat situ. Doesn't mention about the dress pun. Tup tup 2 days ago tuan rumah kata kena pakai baju putih....Huwaaaaa mana akak ada baju putih dan hubby pulak kena pakai baju Melayu putih. Hubby akak kata...pakai jer baju kita kahwin dulu! 2x Huwaaaaa.... mana akak muat baju tu dah ~~~~~.

Rasa cam menyesal pulak sebab setuju pergi majlis tu...

4 comments:

wani husin said...

pergi jela k.nik...hehehe..hubby nak mengimbau kenangan lama2 tu..

~HAR~ said...

dh k.nik pakai baju apa?tgok laa..hehe.kang bertukar plk sapa pengantin nii...

Ainur68 said...

Kita orang pakai baju putih lah apa lagi! Rasa cam pengantin baru lak...ahaks :)

marini.blogspot.com said...

he he he, kak nik kena standby semua colour baju, senang sikit,

Related Posts with Thumbnails