Thursday, April 12, 2012

44 and counting...

Salam,

Alhamdulillah dan terima kasih bebanyak bagi semua yang wish birthday kat saya semalam. Sorry lah tak boleh nak reply personally to each and everyone... saya terharu sebenarnya sebab saya punya ramai keluarga, sahabat dan kenalan yang telah Allah kurniakan kepada saya dan ambil kesah tentang saya. Dah 44 tahun saya menumpang kat bumi Allah ni, entah berapa tahun lagi yang tinggal agak nya.

Bagi yang bertanya kenapa saya jumpa pakar tulang hari tu, ini dia sebab nya ;



One of my discs in the neck is bulging. Tak sure at C6 or C7. Tak kesahlah kan...dah lama ALLAH bagi sihat, sakit sikit pun apa salah nya. At the moment, the doctor advised just to protect the neck as much as possible. He prescribed me with Lyrica. Yang tak best nya kalau makan ubat tu..asyik lalok jer. Makan 2x sehari. Bila nak siap kejer. Pagi lalok...malam pun lalok. Last2...langsung x makan, muahahaha...padan muka akak!

Apa2 pun... I'm still counting my blessing everyday! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails