Sunday, January 22, 2012

Don't ask, don't tell!

Salam,

The other day, sementara nak tunggu kereta kena repair kat service centre sorang kawan saya volunteer utk menemani saya pada hari tu. Let me call her kak A, OK. Kita orang pergi minum dan jalan2.

One thing about Kak A ni, dia memang suka bercerita. Mind you, I'm a talkative person but Kak A ni lagi lah "talkative"nya. Most of the time dia lah bercerita, kalau saya nak cerita pun.... sure cerita saya sekerat jalan. Mesti dia potong cerita.

Tapi saya tak rasa "annoying" pun dengan dia sebab.... dia kan kawan saya. Separuh hari dengan dia...you don't even realise that time flies! The best part; makin banyak dia cakap makin byk rahsia dia keluar. I don't even ask. I just listened.

I remember my husband reminded me; If people don't ask, don't tell! Well my husband...you secret is safe with me :) Hehehe... :)

Anyway, thank you kak A sebab teman kan saya dan saya sayanggggg kak A :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails