Thursday, January 26, 2012

Track record.

Salam,

Ini citer siaran tertunggak. Citer pasal abang saya yang tak puas hati dengan seseorang yang related dengan we all. Standard lah abang saya tu... suka call saya kalau ada benda2 yang buat dia upset atau frustrated. Kena tadah telinga sekejap...

Memang lah kalau kena kat saya...saya pun upset jugak macam dia. Tak pasal2 dia pulak di persalahkan kerana percaya kan orang tu utk buat sesuatu. Sedangkan dia cuba bersangka baik. So, saya tanya apa dia nak buat? Dia kata dia akan buat sendiri. Hehehe...sebenarnya bukan saya menolong sangat, tolong dengar jer. Selesai masalah!

Sebenarnya track record mamat tu pun memang tak boleh di percayai. So, the moral of the story ; before you ask someone to do something...check their track record.

No comments:

Related Posts with Thumbnails