Friday, February 3, 2012

Habis sabar...

Ya Allah jadi kan lah aku seorang yang sabar!

Hari ni rasanya dah habis sabar (macam lah akak ni sabarlah sangat...) Malas rasanya nak marah budak lelaki Cina yang kerja ngan contractor Putra Square tu. Memang tak salah dia pun tapi sebab dia yang deal dengan saya since day one beli rumah kedai kat Malay Town tu...jadi dialah yang kena marah.

Agreement S&P dah sign since September 2011 tapi nak bagi kunci bukan main seksa lagi. Kalau nak citer apasal delay tu mmg panjang sebab ada orang yang tak bertanggungjawab kat PASDEC dengan OSK Investment (biar satu dunia tahu korang x bertanggungjawab...) Hampir setiap minggu sejak tahun lalu saya ulang alik ke contractor office tu. Nak dapat form utk apply api + air pun seksa.

Selepas marah budak tu, saya marah boss dia pulak... last2 baru dapat kunci! Sabor jer lah. Rasa bersalah tu mmg ada sebab saya tahu dorang tu cuma menjalan kan tugas sahaja.

Next week saya rasa nak pergi belanja dorang minum air lah....Maaf kan saya!

"If you make a mistake when dealing with people, admit it, apologize for it, fix it, and move on. People really don’t expect you to be perfect. They do, however, expect you to be honest…and make a great recovery. "

No comments:

Related Posts with Thumbnails